پرسش های متداول

کـــــاپـــــلـــــا

خرید و سفارش

خرید اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشتری می شود، در این روش خرید، مشتری ضمن دسترسی دقیق و کامل به اطلاعات محصولات و خدمات، می تواند در هر ساعتی از شبانه روز و با مشاوره دوستان و اعضای خانواده، خریدی آرام و مطمئن را تجربه کند و به جهت عدم تحمیل بسیاری از هزینه های فروش به فروشنده، عموما خرید ارزانی را صورت می دهد و باز به جهت نرم افزاری بودن خرید و حفظ سوابق خرید، مزیت های ویژه ای در حین خرید یا در آینده در اختیار مشتری قرار می گیرد که امکان ارائه آن در خریدهای سنتی وجود نخواهد داشت.

1- ابتدا کالا یا کالاهای مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس آن را به سبد خرید اضافه کنید.

۲- در صفحه ی «سبد خرید» در صورتی که انتخاب محصول را به اتمام رسانده اید و قصد نهایی سازی مراحل خرید را دارید، با انتخاب کلید «نهایی سازی خرید»، مستقیم وارد صفحه ی نهایی سازی خرید شده و مراحل خرید را تکمیل کنید.

۳- اکنون شما در صفحه ی «نهایی سازی خرید» هستید، اگر قبلا ثبت نام کرده و به حساب کاربری خود وارد شده باشید مستقیما به تب اطلاعات ارسال هدایت خواهید شد، اگر ثبت نام کرده اید و به حساب کاربری خود وارد نشده اید، تب «انتخاب روش خرید» پیش روی شما باز خواهد شد، از قسمت «ورود»، ایمیل و رمز عبور خود را که موقع ثبت نام وارد کرده بودید را وارد کنید و روی کلید «ورود» کلیک کنید.

۴- مرحله دوم صفحه ی «نهایی سازی خرید»، «اطلاعات صورتحساب» را از شما می خواهد. اگر بخواهید صورتحساب و محصول به یک آدرس فرستاده شود، گزینه «محصول خریداری شده به آدرس فوق ارسال شود» را انتخاب کنید و سپس روی کلید «ادامه» کلیک کنید تا مستقیم وارد مرحله «روش ارسال» شوید. در این حالت، دیگر نیازی به تکمیل «اطلاعات ارسال» نیست.

۵- در مرحله «اطلاعات ارسال» – در صورتی که آدرس ارسال صورتحساب و محصول را متفاوت انتخاب کرده باشید – آدرس کسی که محصول باید به دست او برسد را انتخاب و یا آدرس جدیدی را درج کنید و سپس وارد مرحله «روش ارسال» شوید.

۶- در این مرحله روش ارسال محصول به آدرس مورد نظر را انتخاب کرده و سپس کلید ادامه را بزنید. اگر قصد دارید محصول خریداری شده را به عنوان هدیه ارسال کنید، در این صورت گزینه «تنظیمات پیام هدیه » را انتخاب کنید. در فرم باز شده در صورتی که برای هر محصول پیام جداگانه ای درج نمی کنید گزینه «افزودن تنظیمات پیام هدیه برای کل سفارش» را انتخاب کرده و پس از نوشتن پیام خود در فرم بعدی، کلید ادامه را بزنید.

۷- اکنون شما در مرحله «اطلاعات پرداخت» قرار دارید. در این مرحله، فقط «اطلاعات پرداخت» را با یک تیک ساده مشخص کنید. در واقع نوع درگاه پرداخت اینترنتی یا روشی که می خواهید مبلغ خرید را پرداخت کنید مشخص کرده و کلید «ادامه» را کلیک کنید تا وارد آخرین مرحله یعنی «بازبینی سفارش» شوید.

۸- شما اکنون در آخرین مرحله از «نهایی سازی خرید»، یعنی «بازبینی سفارش» قرار دارید. در این قسمت اطلاعات مربوط به خرید خود را به صورت یک جدول مشاهده می کنید. در صورت تأیید اطلاعات جدول، کلید «ثبت سفارش» را کلیک کنید تا به آخرین مرحله ی خرید، یعنی پرداخت الکترونیکی پول برسید. توجه کنید که قبل از ثبت سفارش، تیک گزینه « شرايط و قوانين مربوط به ثبت و رويه های پردازش سفارشات را مطالعه نموده و با کلیه موارد آن موافقم.» را زده باشید.

برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمی‌کنیم. سیستم پرداخت توسط وب سایت بانک انجام می‌شود و ایجاد ارتباط با این سایت به شیوه امن می‌باشد، در سایر موارد نیز حداکثر تدابیر لازم برای حفظ امنیت خرید صورت پذیرفته است.

بله، شما می توانید پس از انتخاب محصول، و افزودن آن به سبد خرید، در مرحله ی « آدرس ارسال صورت حساب» با انتخاب گزینه ی «محصول به آدرسی غیر از محل ارسال صورتحساب ارسال شود»، وارد مرحله ی «اطلاعات ارسال» شده و درخواست دهید محصول خریداری شده به هر آدرسی که مایلید ارسال شود، این قابلیت برای واسطه های فروش نیز می تواند بسیار مفید واقع شود و واسطه ها می توانند محصول را با شرایط دلخواه خود به مشتریان مورد نظرشان فروش کرده و از طریق سایت درخواست ارسال آن به آدرس ایشان را بدهند و حتی می توانید درخواست دهید یادداشت دلخواه دشما بر روی بسته نوشته شده و ارسال شود.

بله، این امکان وجود دارد. محصولات مورد علاقه خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید. در سبد خرید – زیر گزینه اقدام به پرداخت – روی « پرداخت با چندین آدرس» کلیک کنید. در صفحه باز شده، لیست محصولات خریداری شده همراه با آدرس هایی که قبلا وارد شده اند، قابل مشاهده هستند و شما می توانید درخواست دهید هر محصول به صورت جداگانه به آدرس های دلخواه شما ارسال شود.
در صورتی که قصد دارید محصولی را به آدرس جدیدی ارسال نمائید که قبلا وارد نکرده اید، روی گزینه «ثبت یک آدرس جدید» کلیک کرده و در فرم باز شده، اطلاعات آدرس جدیدی را ثبت نمائید.

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش هایی که در ساعت‏ های غیرکاری (از ساعت ۸ صبح تا ۱۷) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

در حال حاضر چنین امکانی در سایت وجود ندارد. اما اگر با حساب کاربری خود وارد سایت شده و محصولی را انتخاب کنید که ناموجود است، می توانید روی گزینه «آگاهی از موجودی محصول» که در صفحه محصول نمایش داده شده است کلیک نمائید.
در این حالت پیام «اشتراک شما ذخیره شد» در بالای همان صفحه نمایش داده شده و همزمان اطلاعات شما و مشخصات محصول در پنل سایت ثبت می شود. در صورتی که موجودی محصول در سایت به روز شد، یک ایمیل از طریق سیستم جهت آگاهی شما از موجود بودن محصول برای شما ارسال می شود و شما می توانید با مراجعه مجدد به سایت، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

با حساب کاربری خود وارد سایت شوید. محصول یا محصولات مورد علاقه خود را انتخاب کنید. در صفحه محصول، روی گزینه «آگاهی از تغییرات قیمت» کلیک نمائید. در این حالت پیام «اشتراک شما ذخیره شد» نمایش داده می شود.
اطلاعات شما و مشخصات محصول مورد نظر در پنل سایت ثبت می شود. به محض اعمال تغییر در قیمت محصول، یک ایمیل مبنی بر تغییر قیمت برای شما ارسال می شود و شما را از تغییرات به وجود آمده آگاه می کند.

بله، برند کاپلا تنها اقدام به فروش محصولات خود میکند و مانند دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور محصولات خود را از فروشگاه های دیگر تهیه نمیکند به همین دلیل تمامی محصولات موجود در سایت موجود می باشند و به صورت لحظه ای بروزرسانی می شوند.

ثبت نام و حساب کاربری

ثبت نام در سایت بسیار ساده است. برای اینکار از قسمت بالای سایت، روی ثبت نام کلیک کرده و در صفحه باز شده، فرم ایجاد حساب کاربری را تکمیل نمایید یا حتی می توانید با اضافه کردن محصول به سبد خرید، مراحل خرید را پی بگیرید، در طی فرآیند خرید، ثبت نام شما در سایت اتفاق خواهد افتاد.

برای ورود به این بخش، از قسمت بالای سایت، روی ورود کلیک کرده و در صفحه باز شده، ایمیل و رمز عبور خود را وارد کرده و سپس به حساب کاربری خود وارد شوید، در طی فرآیند خرید نیز فرم ورود در محل مناسب پیش روی شما باز خواهد شد و می توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

یک کلید با امکانات کاربردی بیشتر است که پس از ورود به سایت امکانات آن برایتان باز خواهد شد و از طریق آن می توانید به اطلاعات اختصاصی خود در تعامل با سایت اعم از خریدهای انجام شده، وضعیت سفارش، اطلاعات تماس خود، لیست علاقه مندی ها، نظراتی که در مورد محصولات داده اید و … دسترسی داشته و آنها را مدیریت کنید، برای مشاهده امکانات این بخش بصورت رایگان ثبت نام کرده یا وارد حساب کاربری خود شوید.

بله. این قابلیت در سایت وجود دارد که شما به عنوان کاربر مهمان نیز از سایت خرید انجام دهید. با این وجود با ایجاد حساب کاربری می توانید؛

  • در آینده سریع تر و ساده تر خرید کنید.
  • خیلی ساده سوابق خرید، سفارش ها و دیگر فعالیت های خود را مدیریت کنید.
  • لیست علاقه مندی های خود را ایجاد کرده و تغییرات آنها را دنبال کنید.
  • در جریان فروش های ویژه و قیمت روز محصولات قرار بگیرید.

بله، شما می توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه «اطلاعات حساب کاربری» و با تیک زدن گزینه «تغییر رمز»، ایمیل و رمز عبور خود را تغییر دهید.

برای اطلاع از وضعیت سفارش، می توانید وارد حساب کاربری خود شده و با کلیک روی گزینه «سفارش ها» از وضعیت آن مطلع شوید.

بله. باید به حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه ی «سفارش ها» کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

خیر. لطفا برای درخواست خرید عمده تقاضای خود را از طریق فرم تماس ارسال فرمایید.

ارسال سفارش

در حال حاظر سفارشات شهرستان ها فقط از طریق اداره پست و سفارشات شهر تهران به انتخاب مشتریان هم از طریق پیک و هم از طریق شرکت پست ارسال می گردد.

بسته به انتخاب روش های ارسال زمان تقریبی ارسال مرسوله پستی شما در وب سایت درج می شود، بسته های ارسال پیکی در شهر تهران حداکثر ۲۴ ساعت زمان می برد تا بدست مشتریان برسد.

ما در کاپلا کالای خریداری شده را به صورت کاملا مطلوب بسته بندی می کنیم تا مطمئن شویم که کالا سالم به دست شما برسد. با این حال تمامی بسته های پستی توسط شرکت پست بیمه میگردد تا در صورت بروز مشکل هزینه به شما عودت داده شود.

لازم است در اولین فرصت از طریق تلفن، پست الکترونیکی و ترجیحا سامانه پشتیبانی موجود در سایت، با واحد فروش تماس گرفته و پیگیری کنید.

نحوه پرداخت

پرداخت الکترونیکی از وب سایت. پرداخت از طریق درگاه های اینترنتی با استفاده از تمامی کارت های عضو شبکه ی بانکی شتاب شامل می شود.

این امکان برای مشتریانی که قبلا برای پرداخت از طریق چک با آنها طی مذاکراتی به توافق رسیده ایم وجود دارد.

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع نباید نگران باشید. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

هنوز سوالی دارید؟ تماس با ما

تماس با ما

بستن سبد خرید
بستن علاقه‌مندی
اخیرا مشاهده شده بستن
بستن

بستن
منو
دسته بندی ها