شرایط و قوانین وب سایت کاپلا

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌ های فروشگاه اینترنتی کاپلا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه اینترنتی کاپلا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به‌روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی کاپلا اقدام کند.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه اینترنتی کاپلا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه کاپلا ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما تایید می‌‏کنید که فروشگاه کاپلا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد فروشگاه کاپلا برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه کاپلا را در پروفایل خود لغو کنند.

هزینه ارسال

کلیه هزینه های اخذ شده از کاربران تحت عنوان هزینه های پستی و هزینه های حمل برابر مصوبات شرکت ملی پست و سایر حمل کنندگان بوده و مجوزهای لازم از مبادی ذیربط از جمله سازمان تنظیم مقررات، سازمان حمایت از مصرف کننده اخذ شده است که با ابلاغ از سوی حمل کننده در وب سایت کاپلا بارگذاری و به روز رسانی می گردد و در این راستا کاپلا هیچ نقشی در افزایش نرخ ها و هزینه ها ندارد.

ضمانت بازگشت

مناسب نبودن سایز

در صورت مناسب نبودن سایز لباس خریداری شده حداکثر تا ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت مرسوله مراتب را به واحد پشتیبانی فروشگاه اینترنتی کاپلا اطلاع دهید. در این حالت می‌توانید به انتخاب خودتان لباسی با سایز دیگر دریافت کنید.
لطفا برای بررسی سایز توجه داشته باشید که عدم استفاده از کالا، کامل بودن ملحقات ارسالی در بسته‌ی سفارش، جدا نشدن تگ محصول، نداشتن بوی عطر یا بدن و سالم ماندن آن از شروط اساسی برای تعویض کالای مورد نظر است. کارشناسان کاپلا پس از بررسی صحت این موارد، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به ارسال محصول مناسب شما، اقدام می‌کنند.
ضمنا در بررسی درخواست مجدد تعویض، درصورتی‌که قیمت کالا بیشتر از حالت اولیه شده باشد، تعویض سایز با قیمت روز کالا محاسبه خواهد شد.

در حال حاظر با توجه به شرایط کرونا امکان تعویض کالا وجود ندارد، خواهش قبل از خرید به قیمت راهنمای سایز مراجعه فرمایید.

وجود ایراد در کالای خریداری شده

مشتریان محترم در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای خریداری شده باید حداکثر ظرف مدت ۴ ساعت مراتب را به کارشناسان کاپلا اطلاع دهند.
در این شرایط در صورت عدم موجودی سفارش مورد نظر، طبق درخواست شما، کالا می تواند با کالای دیگری جایگزین شده و یا مبلغ آن به حساب‌تان واریز گردد.
لازم به ذکر است جهت تعویض کالا، کامل بودن بسته خریداری شده، جدا نشدن تگ محصول و رسید خرید ضروری است.
متاسفانه رسیدگی به درخواست هایی که پس از ۴ ساعت از زمان دریافت سفارش ارجاع شوند، به هیچ وجه، میسر نخواهد بود.
نکته مهم:  در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.

آسیب‌های ناشی از حمل و نقل

لطفا در هنگام دریافت سفارش، ابتدا سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت هرگونه آسیب از دریافت آن خودداری فرمایید و در اسرع وقت مراتب را با بخش پشتیبانی کاپلا در میان بگذارید.
نکته مهم:  در صورت انصراف از خرید یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان کاپلا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا بر عهده مشتری خواهد بود.

رویه های بازگرداندان کالا

اگر درخواست تعویض و یا مرجوعی کالا را دارید، ابتدا با بخش خدمات پس از فروش کاپلا تماس بگیرید.
از ارسال کالا بدون هماهنگی جدا خودداری فرمایید.
لطفا توجه داشته باشید که برچسب زدن، نوشتن توضیحات و یا مخدوش کردن جعبه ی اصلی کالا ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
کالای مرجوعی خود را حتما در جعبه ی پست قرار داده و ارسال نمایید، در غیر این صورت، هرگونه آسیب و یا تغییر شکل احتمالی در کالا، مسئولیتی را متوجه کاپلا نمی کند و ضمانت کالا از بین خواهد رفت.
حتما فاکتور کالا را با محصول خود ارسال نمایید.
برای ساکنین تهران، حداکثر تا ۱ روز کاری پس ازثبت درخواست تعویض یا عودت محصول، پیک کاپلا جهت دریافت محصول به شما مراجعه می نماید.
در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا در صورت عدم استفاده از پست پیشتاز به عهده مشتری است و کاپلا تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.
نکته مهم: لطفا توجه داشته باشید که هزینه‌ی بازگشت کالا فقط در صورتی به حساب مشتری واریز می شود که قبض شرکت پست، همراه با محصول ارسالی برای شرکت ارسال شود و عدم ارسال آن، هیچ مسئولیتی را متوجه کاپلا نمی کند.

روند رسیدگی به درخواست مشتری پس از دریافت کالا توسط کاپلا :
کارشناسان خدمات پس از فروش کاپلا پس از دریافت محصول، آن را بررسی می کنند. در صورتی که از طرف مشتری ایرادی اعلام شده باشد و یا مشتری صرفا درخواست تعویض و یا عودت محصول را داشته باشد، پس از تایید محصول، توسط کارشناسان کاپلا این امر میسر است.

کالاهای قابل تعویض و غیر قابل تعویض

کالای قابل تعویض و عودت

در حال حاظر با توجه به شرایط کرونا امکان تعویض کالا وجود ندارد، خواهش قبل از خرید به قیمت راهنمای سایز مراجعه فرمایید.

کالای غیر قابل تعویض و عودت

این کالاها بنابر قوانین کاپلا و یا تجارت الکترونیک، امکان تعویض و یا عودت ندارند. لباس های زیر مانند شورت های مردانه، زنانه یا بچه گانه به دلیل مسایل بهداشتی قابل بازگشت نیستند.

بستن سبد خرید
بستن علاقه‌مندی
بستن اخیرا مشاهده شده
بستن
بستن
دسته بندی ها